Ser svart

Seriöst, får jag ett
enda mail eller sms 
om denna förbenade
black friday så vet
jag inte vad jag gör!
 
Det pep i telefonen
i ett i går och jag får
sådan sjuk avsmak
för handeln som spär
på denna hysteri.
 
Konsumtion som 
rimmar illa med miljö
och hållbarhetstänk,
och inte minst årets
julklapp som är det
återvunna plagget...
 
Hade tänkt "passa på"
och köpa en teknikpryl
som ska bli julklapp,
men nä, jag totalvägrar.
 
 
 
 



ansepanse säger

eller hur :) men jag var faktiskt inne på apotea och beställde sådant som jag behöver, det är ju bra att få det lite billigar
Sedan var jag även inne på adlibris och bäställde julklappar (böcker) både till mig själv och mamma
Sv: nu är Nemo bra i örat. Igår var sista dagen för mina ögondroppar, så lova att hålla tummarna för att det ska gå vägen och att jag slipper ifrån iriten nu
massor av kramar till er alla och en mysig helg
<3<3<3

2018-11-23 @ 13:43:17
URL: http://www.kinaguld.blogg.se
Znogge säger

Husse beställde en klocka via företaget som sonen arbetar på. Extra bra rabatt och han var så nöjd.Men så i dag kom ett mail som sade att klockorna hade tagit slut... Så blev det med hans Black Friday ;-) Mailen verkligen väller in!

Kram

2018-11-23 @ 14:14:31
URL: http://znogge.wordpress.com/
åsa/nalta norrland säger

Om jag skulle ha valt att shoppa denna vecka/helg i stället för förra helgen hade jag troligtvis sparat nästan 50% vilket känns lite surt ;-)

Här får jag både sms & mail,
men noll shopping.

kram

2018-11-23 @ 16:21:46
Linda säger

Fast jag gjorde bort massa julklappar. Smidigt Och bra pris.

2018-11-27 @ 14:51:48
URL: http://www.candygirl.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: