Aldrig ensam

 
 
Christin har rätt.
 
Med hund är man 
aldrig ensam, utan
har alltid sällskap!
 
Kvällens bonus var
dock att även maken
följde med oss ut :-)
 
 
 
 
Älgjakten närmar sig.
 
Err säkert tecken förutom
årets utgåva av ”Älgjakt”
är mina munsår.
 
Sååå irriterande att jag
alltid får dem denna
tiden på året och nu är
de värre än på länge :-(
 
Jag förbrukar således 
kopiösa mängder compeed,
både skavsår och munsår
kräver att jag bunkrar ett
gäng nya förpackningar.
 
Så ska ni köpa aktier 
är företaget bakom 
compeed ett hett
investeringstips ;-p
 



åsa säger

En annan sak som händer varje höst när älgjakten drar igång är att Du blir rejält förkyld å ligger nerbäddad i stället för att jaga...
Bunkra upp med C vitamin och håll Dig varm!!

Skönt med promenad för både två och fyrbenta :)

kram

Svar: Ha ha HELT rätt! Ska försöka följa ditt råd å undvika det i år ;-) <3
Therese Bjärstig

2019-08-22 @ 07:09:12
Lisa säger

Det är sant. Man är aldrig ensam om man har djur överhuvudtaget :)

Svar: Precis, de är utan tvekan människans bästa vän, utan fördomar och älskar en för den man är så länge man ger dem mat, rastar dem och ger dem kärlek! Förstår att katter och hundar används tex på äldreboenden osv, som medicin att vara med djur :-)
Therese Bjärstig

2019-08-22 @ 17:26:06
URL: http://familjenkaotisk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: