Njuter in i det sista

 
 
Nu börjar snart
semestern lida mot
sitt slut.
 
För första gången på
många år har jag verkligen
varit ledig, endast lite jobb
med en artikel i början
av semestern som då blev
accepterad för publikation.
 
Jag har inte ens öppnat
datorn sedan dess, och 
inte läst/svarat på mail.
 
Total avkoppling!
 
Till veckan smyger jag
dock igång med jobb igen
men med lite flexibla
sommartider.
 
Nu ska vi strax bege
oss till stugan för att 
njuta av den fina dagen.
 
Nya hängrännor är
inhandlade, och i helgen 
ska vi troligen täckdika
runt stugan.
 
Igår gömde vi batterierna
som lagrar elen från sol-
cellen i min gamla brudkista.
 
Detaljerna faller så
sakteliga på plats.
 
Och nyss klickade 
jag hem emaljskylten
nedan till stugan :-)
 
 



åsa säger

Så härligt :)
kram

2019-08-01 @ 12:30:11
Znogge säger

Ja, nu börjar ledigheten lida mot sitt slut. Själv tycker jag att semestern gått snabbare än någonsin!

Vilken fin skylt till stugan!

Kram

2019-08-01 @ 15:19:31
URL: http://znogge.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: