Vända tillbaka

 
 
En sen frukost är nu i
magen, ja, frukost och
frukost - med tanke på
vad klockan är så var 
det väl lunch...
 
Vi var uppe på tok för
länge i natt och tittade
på Morden på SVT-play,
en serie i sex avsnitt.
 
Gruvar lite att vända
tillbaka dygnet, men
samtidigt gillar jag 
rutiner så det blir
nog bra.
 
Och på tal om rutiner,
söndagar är ju lika med
tvättdag så det är nog
bäst att fylla maskinen...
 
 



åsa/nalta norrland säger

Rutiner och vardag är nog bra även om lata dagar och ett omvänt dygn är rätt skönt :)

Då Elin varit vaken framemot midnatt eller längre sedan lovet började så förstår Du att hon sover typ halva dan vilket passar mig perfekt... då får ju jag oxå sova :D

Mindre bra är det väl på onsdagmorgon då Elin måste upp kl 7.30 då skolan börjar igen.

kram

2019-01-06 @ 14:50:29
Linda/Candygirl säger

Haha... värst blir det för femtonåringen. Han har tokvänt på dygnet. Själv har jag inte så svårt för det. Sovet till 10, har svårt att somna sista kvällen. Kliver upp trött och sen är man trött på kvällen. Ordningen återställd - bara man tar en lite tyngre dag först.

2019-01-08 @ 12:41:47
URL: http://www.candygirl.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: