Kontraster

 
 
Huga, från sol och värme
till kräksnöande och minus ute.
 
Snön lägger sig till och med
ute på gräsmattan så jag
kände att jag skulle försöka
rädda det som räddas kan...
 
Således fick de fem tulpaner
som gått i knopp komma in.
 
Vete katten om de klarar
snö och minusgrader flera
dagar i rad. Bättre då att
försöka få dem att slå ut
inomhus så man får
njuta av dem.
 
I övrigt så har jag passat på att
beställa en ny bäddmadrass
till sängen på MIO nu när årets
testvinnare var nedsatt med 25%.
 
Soffa, säng och skor är
sådant jag prioriterar då det
trots allt är sådant som man
tillbringar många timmar i.
 
Kaffe och möten i olika
former fyller resten av dagen.
 
 
 



åsa säger

Kunde inte låta bli att skratta i morse då jag såg snön :) sa till J att det var ju bra snön kom nu och inte till midsommar ;-)

Då solen lyser på den vita snön ser det ut som en vacker vinterdag, om man glömmer bort datumet och att det var vår häromdan ;-)

kram

2019-05-02 @ 15:13:00
Pauline Hurtig säger

så tråkgit med minusgrader :(

2019-05-02 @ 18:44:20
URL: http://lillafrokenhurtig.blogg.se/
Linda/Candygirl säger

tråkväder. Men det brukar alltid bli så här när isen far. Lika trist varje gång.

2019-05-04 @ 14:53:25
URL: http://www.candygirl.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: