Pralineriet i Vilhelmina

 
 
Idag blev det en liten
tur till Vilhelmina för 
att besöka Magasin Mix.
 
Vad jag fyndade där
kan nog tänkas dyka 
upp i något inlägg
framöver...
 
 
 
 
Svärmor bjöd oss på
fika på Pralineriet.
 
Barnen uppskattade
lite varm choklad och
praliner då det snöade
och var hurvigt ute.
 
 
 
 
Så otroligt mysigt 
ställe, goda praliner
som är perfekt att 
unna sig!
 
För att inte tala om
tunnbrödsmackorna
med lax som jag och 
svärmor avnjöt.
 
Så goda!
 
 
 
 
Mysigt att smita iväg 
några timmar och göra 
något skoj tillsammans
då barnen är lediga 
från skolan.
 
 
 
 
Mina uppsatser försvinner
ju inte, så dem får jag läsa 
i helgen istället :-)
 
En sådan här gång är
ett flexibelt jobb guld
värt.
 
 
 
Innan vi styrde hemåt 
så var jag även in på 
Bergmans fisk och köpte
med mig middag i form
av sushi och så lite bubbel.
 
En perfekt fredag!
 
 



Jessica Högberg säger

Ohoj så härligt ni haft!! Lycka till med rättning, snart är det sommarlov=)

2019-06-01 @ 13:40:30
URL: http://lchftrollet.blogg.se/
Johanna säger

Praliner & varm choklad är typ det godaste som finns!

2019-06-10 @ 21:34:01
URL: http://livetvidhavetblogg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: