Bikinilinjen

 
 
Simningen aktualiserar
valet mellan pest eller
kolera 😜😂
 
Skämt å sido, 
kvinnoklinikens instagram
är att rekommendera.
 
 



åsa säger

Har Du skaffat Instagram?

Jag har alltid haft ångest då jag varit tvungen att ta av mig kläderna ;-) aldrig känt mig bekväm i bikini/baddräkt.

Jag är glad att Elin inte ärvt min kroppsfobi ;-)

kram

2019-11-03 @ 21:32:40
Camilla säger

Åh, det kontot är fantastiskt! Det är super att de lyfter ett ämne som är och har varit tabu.

Svar: Japp, alla borde få ta del av deras klokhet.... Inför första gyn besöket, första barnet etc. Jag både skrattade och kände jamen så självklart när jag kikade in första gången!
Therese Bjärstig

2019-11-04 @ 08:04:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: