En dag i Umeå

 
 
Tur att jag alltid är
ute i god tid...
 
Åkte snett efter fem
i morse och hade ändå bara
nångra minuter till godo
innan min UPL-kurs
började.
 
Hade räknat med att 
vara där en timme innan.
 
Snörök och timmer-
bilar gjorde att jag
fick anpassa farten.
 
Men nu kan jag iaf bocka
av fem veckors pedagogisk
fördjupningsarbete, samt
så hann jag inhandla de 
sista julklapparna innan
jag vände hemåt.
 
Jag hann även förbi
på gyllene måsen där
jag köpte med mig 
nångra hamburgare.
 
Måste ju ha balans
i tillvaron, och fira att
jag hållit i min träning 
med bra resultat!
 
🍔🍟❤️🏊‍♀️ 
 
 
 



åsa säger

Skönt Du kom hem välbehållen.

Här har vi "cirkus" ;-)
men förhoppningsvis slipper vi dansa på slak lina ;-)

kram

Svar: Ja jag förstår och följer cirkusen på din blogg, hoppas allt löser sig. Känner så för J kan inte vara lätt..,
Therese Bjärstig

2019-11-28 @ 22:18:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: