Fredag på kontoret

 
 
 
Fredagar är nog min
favoritdag i veckan.
 
Sista arbetsdagen
och hela helgen framför
sig att se fram emot.
 
Jag brukar även försöka
sätta guldkant på fredagar
på lite olika sätt.
 
Friskvård i form av
morgonpromenad och/
eller simning är ett säkert
må bra kort, och att tända
ljus och dricka gott kaffe
eller te medan man startar
upp arbetsdagen är
enkla knep för en
mysig dag.
 
 
 
 
 
 
Något annat jag brukar
försöka unna mig på
fredagar är lunch på
Doro Camp.
 
Dessutom blev förra
veckans besök på biblioteket
en hit, så även denna fredag
tänker jag och barnen göra
ett besök där :-)
 
 
 



znogge säger

Så härligt att låta fredagen bestå av flera guldkanter.

Kram och njut av dagen!

2019-11-15 @ 10:29:09
URL: http://znogge.wordpress.com/
Anonym säger

hej

2019-11-15 @ 10:40:08
åsa säger

Gillar Din tjädertavla.
Guldkant känns som en bra ide... dock känns det som om det är lite dåligt med sånt för tillfället.
Gick en kort sväng med Teddy å kände mig typ som hundraåriga åsa med utsliten höft där jag stapplade fram ;-)
Även i helgen har vi besök så det blir inget Dorro i morgon för mig å Elin.
kram

Svar: Åsa, det är orrar! ;-) va rädd om dig och gör bara det nödvändiga, trist att det inte blir dorro, men förstår varför. Vi får ta igen det ordentligt sen! Kramar
Therese Bjärstig

2019-11-15 @ 14:51:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: