Juliga tips

 
 
Här kommer ett
tidsinställt inlägg då
jag förhoppningsvis 
nu är på väg mot 
Sigtuna...
 
Fast ni vet ju hur
det brukar bli då
jag är ute och 
flyger ;-)
 
 
 
 
Knip några vykort
från Post Nord i år
om ni har läge.
 
Jag gillar dem skarpt
då de förutom vykort är
julettiketter och annat
pyssel.
 
Jag ser fram emot
att klippa och fixa de
små pepparkakshusen
tillsammans med barnen.
 
 
 
 
Och till helgen så
får man ju inte missa
Kupans julmarknad!
 
 



znogge säger

Det var verkligen ovanligt trevliga kort.
Hoppas allt går planenligt för din del.

Kram

2019-11-11 @ 08:39:41
URL: http://znogge.wordpress.com/
åsa säger

Kupans Julmarknad kanske vi skulle kunna besöka jag å Elin om vi nu inte har nått annat för oss... vem vet vad som händer hos oss innan nästa helg ;-)

Korten var ju hur fina som helst, tro vars jag ska tro jag ska hitta dem? Får kolla på OKQ8.

Ha en fin måndag, kram

2019-11-11 @ 14:35:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: