Morning joy

 
 
M åkte till skogen
med Eroz medan jag
latade mig och tog
sovmorgon.
 
Röd dag och simhallen
är stängd, så det blev 
istället en härlig runda
i spåret.
 
Vågade mig på
lite jogg sista km
då jag var rejält 
uppvärmd, och
det funkade!
 
 
 
 
 
Väl hemma en sen
men god frukost med
ungarna. Vi hade köpt
god lax hos Bergmans
fisk och vilt i går som vi
gjorde smarriga
smörgåsar av.
 
Nu en dusch, sedan 
åka och titta på/köpa
julbelysning med 
Luran.
 
Ska testa ett nytt
recept till middag
som involverar 
gorgonzola så
jag måste även 
handla lite...
 
Och så givet en tur
ned till kyrkogården.
 
Hoppas du som råkar 
kika in här får en
riktigt fin dag och helg!
 
 



Znogge säger

Här blev det kyrkogården i torsdags redan men det fick gå. En riktigt god lax är inte fel.

Kram och ha en fin dag!

2019-11-02 @ 11:40:23
URL: http://znogge.wordpress.com
åsa säger

Igår fredag var Bergman här utanför COOP men det missade jag...
En julbelysning är jag oxå på jakt efter fast en liten gärna batteridriven slinga att ha utomhus.
Så härligt att Du kunde jogga lite, det är säkert så att simning stärker korsetten och hjälper till att hålla ryggen i balans.
Kul när man typ får kvitto på att man gör nått bra :) och att få må bättre är ju värdefullt.
kram

2019-11-02 @ 15:13:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: