Fredagsfika

 
 
Luran slutar tidigt på
fredagar och det innebär
allt som oftast att det
vankas extra gott
fredagsfika :-)
 
Inte dumt!
 
Dessutom bjuder maken
på "after hunt" i kåtan som
har en specialmeny ikväll.
 
Det borde fungera lika bra
som en "pre hunt" laddning
tänker jag som nu har
laddat komradion och
inhandlat matsäck
inför helgens jakt.
 
Vad gäller den där sketna
rapporten så är den ännu
inte klar och mina knän
bråkar fortfarande...
 
Som tur är har jag en
tjurskalle att falla tillbaka
på så det ska nog ordna
sig ändå på något sätt.
 
 
 
 



Znogge säger

En sådan gofika kan i alla fall sätta guldkant på helgens inledning. Makens middag låter inte fel heller.

Kram

2019-09-06 @ 16:36:33
URL: http://znogge.wordpress.com
Åsa säger

Skitjakt, skitjakt ja jag hoppas ju Du har en bra dag i skogen trots vädret.
Häromkring känns det som om älgbeståndet har minskat rejält.
kram

2019-09-07 @ 15:16:02
Johanna säger

Vilken mysig fredag! <3

2019-09-09 @ 19:06:17
URL: http://livetvidhavetblogg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: