Frusen

 
 
Känner mig trött
och frusen trots en
helg med vila och 
kurerande.
 
Men icket desto mindre
var jag och Luran uppe
med tuppen och simmade
i morse innan skola
och jobb.
 
Massor av te, kaffe
och en varm dusch
har det sedan blivit.
 
Tror minsann att jag
får plocka fram mitt
värmande Kupan-fynd
i form av en yllekofta.
 
Ett hantverk
som kostade mindre 
än ett garnnystan!
 
 



znogge säger

Vilken fin kofta du fyndade! Så roligt när så fina saker kommer till användning igen.

Kram och ha en bra start på den nya veckan!

2019-09-30 @ 12:31:03
URL: http://znogge.wordpress.com/
Åsa säger

Hur har Du det nästa vecka, typ onsdag... kanske kan jag komma förbi hos Dig å dricka kaffe typ när Du har lunch?
Elin är inte hemma förrän strax före kl 16 så jag har eftermiddagen ledig :)

kram

2019-09-30 @ 15:01:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: