Loppisfynd

 
 
Jag skulle INGET
ha utan enbart
följa med Luran
som sällskap 
på Kupan...
 
Gick inge vidare 🙈
 
 
 
 
Gjorde flera fina 
fynd men där denna
skål med lock var 
en favorit.
 
Fast kannan, yllekoftan
och miniatyrtavlan 
kommer inte alls
långt efter 😜
 
 
 



Znogge säger

Grattis till dina fina fynd! Ibland kan man komma på bättre tankar ;-)


Kram

2019-09-27 @ 18:28:14
URL: http://znogge.wordpress.com
christin säger

Visst är det härligt att bli såååå överraskad....och samtidigt så gör du nytta också.

Sen så är det fint också.

Ha en fin helg!

Svar: Ja, jag brukar legitimera mina köp med att de gör dubbelt gott och är en god gärning. Sedan känns det fint att ta vara på hantverk av olika slag, särskilt nöjd med min hemstickade yllekofta som lär värma gott och som samtidigt är ett vackert handarbete. Ha nu en fin vecka - trots att det kanske dimper ner lite snöflingor.... KRAM
Therese Bjärstig

2019-09-27 @ 20:20:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: