Testar

 
 
Bogge har testat att
spela fotboll och vill
börja med det.
 
Idag testade Luran
simträning och vill
fortsätta med det.
 
Toppen om barnen
hittar en aktivitet
som de trivs med!
 
Och en stor applåd till
duktiga och engagerade
tränare som gör att
barnen vågar och vill.
 
❤️👏🏻🏊‍♀️⚽️🙏🏼
 
Själv testade jag knäet
med en promenad runt
sjön och det fungerar.
 
Får börja med promenader
för att på sikt kunna jogga.
 
Köpte även ett årskort
till familjen på simhallen,
så förhoppningsvis ska
jag komma igång med
lite simning om/när
knä och rygg behöver
mer variation i rörelser.
 
 
 
 



Åsa säger

Simträning låter bra, nu i höst har Elin slutat med karate, hon tyckte inte det var skoj å jag kan ju inte tvinga henne.

Så det "enda" Elin gör i organiserad form är ridning,
men stallet är ju en bra plats :)

Skönt Ditt knä börjar kännas bättre, ta det lugnt å var försiktig.

kram

2019-09-16 @ 21:10:11
Johanna säger

Så härligt med aktiviteter! Hoppas du kan jogga sinom tid! Jag längtar till gymmet, men det blir när jag jobbar mindre. Nu får man försöka hålla sig till bra mat istället, för någon träning hinns sällan med... Kram

Svar: Ja, jag får skynda långsamt, ska ta en kortare promenad nu och se vad knäet säger då det värkte lite i natt men nu känns ok igen... Och du är verkligen duktigt, jag bör nog också se över intaget av mängden mat, men är inte det lättaste ;-D KRAM!
Therese Bjärstig

2019-09-16 @ 21:24:27
URL: http://livetvidhavetblogg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: