Vilken underbar dag

 
 
Sicken otroligt fin 
och lyckosam dag det
varit i skogen idag.
 
 Grannen följde med
mig på pass.
 
 
 
 
Och tro på tusan,
vi hann bara knata
dit vi skulle sitta så
reste sig älgarna upp
från sin lega och
jag kunde skjuta
en kalv.
 
 Galet roligt att få dela ett
sådant här jaktögonblick
med grannen 💕
 
 



christin säger

Javisst har det varit en magisk vacker dag och jag har gått med min sparkcykel till Kärrman´s och det känns huuur bra som helst.
Bengt har fixat till lyset ute på gården och det har gått att njuta av solvärmen ute på bron för min del. Synd att det ska komma regn i veckan...

Men jag önskar dig en fin vecka!!

Svar: Ja hösten är magisk, och trots gråväder och lite regn så måste jag tillstå att jag njuter... ta det nu vackert Christin, bra att du är ute å går men som sagt, lyssna på kroppen och ta det lugnt (men gissar att det är svårt för dig ;-D) KRAMAR
Therese Bjärstig

2019-09-22 @ 20:31:25
Åsa säger

Grattis!! Kul Du verkligen fått vara med under jakten och inte typ suttit av tiden.
kram

2019-09-22 @ 21:21:24
Anonym säger

det var en stor fin kalv med avsågade horn.

2019-09-26 @ 18:15:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: