Lunchfys med Luran

 

En toppen fin dag,
så på lunchen tog jag
med mig fint sällskap
i form av Luran för en
runda runt sjön.
 


 

Där finns numera även
ett gäng övningar uppsatta
i olika svårighetsnivåer.
 
Givet var vi tvungna att
testa dem, så rundan tog
lite längre tid än vanligt,
men å andra sidan fick vi
förutom drygt 5km promenad
träna lite andra muskler.
 
Och som grädde på
moset kunde vi plocka 
solvarma hallon att
mumsa på!
 
 



Svea säger

👍🏻🥰

Svar: <3
Therese Bjärstig

2020-08-05 @ 21:33:03
christin säger

Hade ni inget sällskap av mygg??

Skönt med sol och inte så himla varmt i luften....tycker jag alltså.

Kramar!!

Svar: Nej inte en enda mygga, hur härligt som hellst! Och på kvällarna har jag och Magnus och Eroz gått utmed ån och inlandsbanan, inte heller då särskilt mycket mygg, sååå härligt! Och jag kan hålla med, gärna sol men behöver inte vara stekade hett, mår bättre då det "är lagom" men på lördag får det gärna vara fint så man vågar sig i vattnet och bada... KRAM!
Therese Bjärstig

2020-08-06 @ 08:34:40
Znogge säger

Vilket härligt lunchpass ni fick tillsammans :D

Kram och god torsdag!

2020-08-06 @ 09:32:01
URL: http://znogge.wordpress.com
ansepanse säger

vad härligt och hallon har vi också plockat. I år fanns det riktigt mycket
kramar

Svar: Vi har inte tagit oss ut och plocka hallon ännu, hoppas hinna ut en sväng i veckan och få med mig barnen <3 KRAM
Therese Bjärstig

2020-08-10 @ 13:23:45
URL: http://www.kinaguld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: