Peppen

 

Peppen att springa
har varit si sådär de
senaste dagarna.
 
Men så slog jag upp
en tidning med 
konstaterandet 
ovan - så sant!
 
Därmed fick jag
tummen ur och gav
mig iväg på en härlig
morgonjogg.
 
Vad resten av lördagen
bjuder är ännu oklart,
och det känns rätt skönt.
 
 
 
 



Anonym säger

Det är ju så enkelt ;-) den motion Du utövar är bra motion å lite och långsamt är ju bättre än ingenting.

kram

Svar: PRECIS :-D
Therese Bjärstig

2020-08-29 @ 12:49:03
christin säger

Och det har ju hittills varit en kanonfin lördag, vi drog upp båten på T-myra och överraskade en groda som satt där i allt vatten....

Så vi hoppas att resten av helgen blir lika skön!

Kram!


Svar: Ja helgen var härlig, lördagen var vi ute i jaktstugan och fejjade och det blev en tur dit även på söndag för att rigga musfälla och lägga på trasmatta på det nyskurade golvet :-) Idag verkar det bli en ljuvlig dag - hoppas du får ut och njuta! KRAM
Therese Bjärstig

2020-08-29 @ 13:49:47
Popprinsessan säger

Det var ett passande citat för mig just idag! Vill så gärna komma igång med löpning, men måste komma över tröskeln först :-)

2020-08-31 @ 13:59:12
URL: http://www.popprinsessan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: