En bättre onsdag

 
 
 
Onsdag och det betyder
lunchsimning.
 
Jag har inte simmat på
en vecka och då jag inte
är sämre, men inte heller
bättre, i bröstet/halsen så
fick rastlösheten avgöra.
 
Tanken var 1000m bröstsim
i sakta, sakta mak för att träna
"rätt" andning även till crawlet,
dvs in genom munnen
och ut genom näsan.
 
Och tro på tusan,
ändrad teknik resulterade
i nytt PB på 1000m!
 
Fördelen med dåligt
utgångsläge är att det
är relativt lätt att bli
bättre och få resultat ;-D
 
Och på tal om resultat
så kapade jag äntligen
gränsen på 100 Pringles rör.
 
Närmare bestämt 101,5 rör!
 
Det ska firas med god
lunch på kåtan, för är det
något jag inte prutar med
så är det riktigt mat.
 
Rör mig hellre för att
balansera det hela :-)
 
Det enda smolket denna
dag är min mobil, jag inväntar
nu en ny som jag hoppas
jag kan hämta ut redan
till veckan då jag är
i Umeå.
 
Och alltid lär man sig nått...
 
 
 
 



åsa säger

Vad har hänt med Din mobil?

Så duktig Du är, både gällande simning och viktnedgång, två saker som troligtvis hör ihop :)

kram

2020-02-05 @ 13:16:27
christin säger

När jag såg dessa fina Linnéor så funderade jag nästan vilken värld du lever i... Så här fin är inte min värld, inte än i alla fall.
Känner h u r jag längtar till att snön är bort och man kan njuta av allt runt dessa fina blommor.

Tack för en fin bild!

Svar: Ja, jag har inga bilder att hämta från någon mobil så det fick bli linnneor från arkivet, tyckte vi behövde lite blomsterfröjd ;-D Solen skiner å det verkar bli mildare så i dag ser jag fram emot en fin tur i skogen med eroz på lunchen! KRAM
Therese Bjärstig

2020-02-05 @ 16:08:42
Popprinsessan säger

Men WOW! Såå bra jobbat! Både cm och kg pekar verkar ju vara med dig just nu! Väl kämpat!

2020-02-05 @ 17:01:02
URL: http://www.popprinsessan.se/
znogge säger

Riktigt bra jobbat av dig!

Kram

2020-02-05 @ 20:46:01
URL: http://znogge.wordpress.com
Johanna säger

Wow, bra jobbat!!

Svar: Tack <3
Therese Bjärstig

2020-02-08 @ 11:39:27
URL: http://livetvidhavetblogg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: