Härlig lördag

 
 
Vilken härlig lördag!
 
Bogge har varit 
och skjutit en 
pistoltävling på
förmiddagen.
 
Hur utfallet blev vet vi
inte då vi promenerade
hem innan alla 
skjutit klart då 
Bogge var så
snabb att skjuta 
sin serie...
 
 
 
 
Det innebar att jag också
hunnit ut och knata
och andas lite 
frisk luft.
 
Passerade denna
holk, men trots att
det är lördag var där
inte livat :-)
 
 
 
 
 
Nu håller Luran på
att fixa tårta, och 
jag har varit och
handlat så vi kan
äta tacos med 
mormor och morfar
när de kommer 
lite senare idag.
 
Och ikväll blir det
myskväll på Lurans
begäran med Joker.
 
Kan nog även bli
ett skönt skumbad,
var ett tag sedan
jag unnade mig det.
 
Hoppas ni med 
njuter av helgen!
 
 



åsa säger

Låter absolut som en bra dag.
kram

2020-02-15 @ 16:08:27
Znogge säger

Det låter som en väldigt mysig och bra lördag!

Kram

2020-02-15 @ 17:22:55
URL: http://znogge.wordpress.com
christin säger

Det var fint i morse här med, men trots att det inte var många minus så kändes dom...riktigt grinigt, men skönt när man kommer in.
MEN jag hörde att nötväckan var inne i dubbelholken och knackade i morse. Skatorna håller på att undersöka sina gamla "villor" och det verkar som att de funderar ifall att det lönar sej att renovera eller ska dom riva och bygga nytt. Ja det ser för himla härligt ut.
Det är härligt ute i naturen!!

Ha en fin helg ni med!!

Svar: Ja jag tycker det varit ovanligt mycket liv bland fåglarna i år, har inte vad jag minns hört så pass mycket fågelkvitter redan i februari?! Hoppas det går bra för de små liven då det med säkerhet ännu är både kalla och snöiga dagar kvar på vintern... KRAM
Therese Bjärstig

2020-02-15 @ 18:24:29
Linda säger

Vi hade också en härlig lördag. Hoppas han placerade sig bra på tävlingen. Det gäller att ha bra nerver när man skjuter pistol.

2020-02-16 @ 13:05:55
URL: http://www.candygirl.nu
Johanna säger

Åh, vilken härlig dag! <3

2020-03-01 @ 20:38:48
URL: http://livetvidhavetblogg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: