Inte tid

 
 
Februari är en intensiv
månad jobbmässigt, men
även mycket privat med
födelsedagar och annat.
 
Förvisso roliga saker,
men det ska planerad
och roddas en del...
 
Så jag har inte tid med
en omgång feber till, jag
är less på att vara krasslig.
 
Men bara till att vila, dricka
mycket och vila lite till.
 
I morgon ska jag sitta 
i en panel i Umeå, så jag
hoppas verkligen att jag 
känner mig kry nog att
åka då jag även har 
lite ärenden att uträtta.
 
 



Frida - Vita Villan säger

Så typiskt med alla dessa baciller som kommer när man har som minst tid till att vara hemma o sjuk. Här hemma är det bara vår äldsta än så länge som är sjuk. Men det är väl bara en tidsfråga innan fler i familjen blir smittade. Krya på dig!! ♡♡ Kramar

Svar: Håller tummarna att det "bara" var den äldsta som åkte dit och ni andra klarar er... är en tråkig tid nu med alla sjukor som går. Man vill ju bara vara pigg och kry så man kan vara ute och njuta nu när vi går mot vårvintern! KRAM
Therese Bjärstig

2020-02-11 @ 09:09:39
URL: http://viitavillan.se
Popprinsessan säger

Jag förstår precis vad du menar! Var hemma ett par dagar förra vecka och vilade mycket med förhoppning att vila bort förkylningen/influensan. Trodde att det gått ganska bra tills huvudvärken small till igår igen. Nu sitter jag här med citronvatten och te för att fylla på vätskedepåerna så mycket jag kan. Åker norrut på lördag då vi har sportlov nästa vecka och ska åka lite skidor och skoter. Och fira dotterns födelsedag. Så ja, I know the feeling :-)

Krya på dig! Håller tummarna att du piggnar till!

2020-02-11 @ 10:08:26
URL: http://www.popprinsessan.se/
Linda/Candygirl säger

Ja usch så segt det här var... jag har ju (än så länge) klarat mig från feber. Men dom här jäkla bihålorna är såååå ihärdiga. Suck och stön. Krya på oss.

2020-02-11 @ 12:37:28
URL: http://www.candygirl.nu
åsa säger

Har Du kollat upp hur Dina lungor mår så Du inte har nån inflammation?
Kanske behöver Du antibiotika.
Krya på kram

2020-02-11 @ 15:10:14
znogge säger

Krya på!

2020-02-11 @ 15:55:08
URL: http://znogge.wordpress.com/
Lena i Wales och Spanien säger

Men fy så jobbigt!
Hoppas verkligen att du tillfrisknat idag!

2020-02-12 @ 11:17:04
URL: http://lenaiwales.wordpress.com
Svea säger

Hoppas du blir frisk !!!🤒🤧🥰❤️

2020-02-12 @ 16:36:04
Svea säger

Hoppas du blir frisk !!!🤒🤧🥰❤️

2020-02-12 @ 16:36:05
christin säger

Jag säger som din dotter "hoppas du blir frisk" och att du har orkat med dagen. Men nog borde du kanske kolla upp hela dig så att du kan få hjälp om det är möjligt. Hur mycket gör din allergi?

Kramar i solen!!

Svar: Har börjat smyga igång, men ska om det inte ger sig även kolla upp ansträngningsastma och/eller annat som har med luftvägarna att göra - tack för att du påminner! KRAM
Therese Bjärstig

2020-02-12 @ 19:27:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: