En mil eller städa?



Efter det halsonda har
jag legat lågt med löpningen.
 
Idag var jag sugen på 
en lite längre tur, kanske
milen, men fastnade i
städning av Bogges rum...
 
Och jag är nog svettigare
nu än efter milen, och massor
av steg fick jag ihop ;-)
 
Men kan kanske bli en
kortare tur sedan även
om det regnar.
 
Nu har Bogge iaf ett nystädat
rum och riggat för att kunna
använda ratt och pedaler.
 
Jag hade gärna lagt in
en matta men där tycker
vi lite olika...
 
Lättstädat i alla fall!
 
Och till Bogges lycka kom
hans nya cykel idag som
pappan i huset satt ihop.
 
Kanske kan jag få sällskap
på min runda nu när det 
blir extra kul att cykla igen.
 
 
 


Passade på att flytta om
lite nere också, korgstolen
flytade ut i uterummet och
bordet kom fram igen.
 
Har tänt ljus och myst
idag då regnskurarna 
gör att det känns höstlikt.
 
Sushi till lunch och 
jag har något kilo
kräftstjärtar på tining
för en het och krämig
pasta till middag.
 
Känns ändå helt ok
att solen lyser (!) med
sin frånvaro, har fått en
del gjort, men nu får
den gärna komma åter
då jag inte vill städa 
och rensa mer för
tillfället ;-p
 
 



Znogge säger

Städningen behövs också göras och det är skönt när det är gjort. Kan tänka mig att det är uppskattat med en ny cykel!

Kram

2020-07-21 @ 11:42:30
URL: http://znogge.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: