Reader

 

Jag fick storytel med
en reader (läsplattta) av
Magnus i tidig födelsedags-
present då han visste att 
jag älskar att läsa på
semestern.
 
Att lyssna funkar bäst 
då jag promenerar, lyssnar
jag om jag slöar i en soffa 
eller säng somnar jag...
 
Men med plattan kan
jag läsa ute i skinande
sol utan problem eller
i mörket - kanon!
 
I natt sträckläste jag
Ödesmark som jag
rekomenderar.
 
 



Znogge säger

Vill man läsa på det sättet så måste man ha en riktig läsplatta för det fungerar inte med en iPad. Själv envisas jag med att vilja hålla i boken medan husse föredrar att lyssna. Men det finns något för alla.

Kram

2020-07-07 @ 11:31:14
URL: http://znogge.wordpress.com
åsa säger

Ja men Du visst är boken bra.

Jag är ju gammeldags å vill hålla i boken :)

kram

2020-07-07 @ 13:45:20
Anonym säger

Men vad bra! Har en iPad mini som jag tycker är perfekt att ha med när vi reser, just för att slippa släpa med böcker. Men så är det ju det där med solen...

Tack för boktipset!

2020-07-07 @ 20:23:38
Popprinsessan säger

Men oj, den anonyma kommentaren var visst jag :-)

2020-07-07 @ 20:24:08
URL: http://www.popprinsessan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: