Serverunderhåll

 

Det har blivit dåligt
med löpning efter det
halsonda, men igår 
kväll testade jag en 
kortare runda med
hunden.
 
Regnet öste ner
och det blev ett par
stopp för rastning, men
en av kilometrarna gick
iaf under 5min/km.
 
Är trögt att få upp någon 
fart i benen, så nästa 
runda får ta sikte på
distans istället...
 
Dock ligger garmins app
nere sedan något dygn,
vilket är sjukt irriterande 
för en statistiknörd
som mig :-(
 
Idag står storhandling 
på schemat och så måste
jag iaf börja med källaren...
 
Men först mer kaffe!
 
 



Linda säger

Hjälp vad fort. Skulle bara se ryggen av dig... haha...

2020-07-24 @ 10:56:38
URL: http://www.candygirl.nu
Linda säger

Nu har jag läst ikapp lite av vad ni sysslar med i sommar. Ni verkar ju också vara bra på att "fånga dsgen" och göra det bästa av läget/vädret som råder. Snyggt det blev i Lurans rum. Och så många fina vandringar.. tänk om solen visat sig också - då hade det blivit magiska foton. Precis som du rensar och städar jag. Men nu har jag nog gjort det mesta. Skulle verkligen önska finväder nu. En vecka semester kvar (av första omgången). Lite sol, tack!

2020-07-24 @ 11:03:38
URL: http://www.candygirl.nu
Znogge säger

Själv föredrar jag att lunka på i långsammare tempo. Hoppas dagen storhandling går bra. Kaffe kan nog behövas med tanke på vad som står på dagordningen!

Kram

2020-07-24 @ 14:39:05
URL: http://znogge.wordpress.com
Johanna säger

Är du nöjd med klockan? Leija har lagt beslag på min Fitbit Charge 3 nu när hon är ute & cyklar mycket. Hon har ingen mobil & ingen vanlig klocka, för batteriet tar slut hela tiden. Tänkte att hon kan ju få min, så kan jag köpa en annan. Lite inne på någon Garmin denna gången! :)

Svar: Jo jag är nöjd, superbra batteritid och loggar det mesta, men min triatlon variant saknar stressnivåer, trappor och gång tex, samt så skulle jag nog vilja ha spotify i klockan om jag får vara efterklok, så grannen har en annan klocka som är mer för vardagsmotion och har spotify så den skulle jag rekomendera! Även Suntoo har jag hört ska vara bra, men jag å maken är supernöjda med våra Garmin så vi håller nog fast vid märket. KRAM
Therese Bjärstig

2020-07-26 @ 13:27:51
URL: http://livetvidhavetblogg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: