Bitar på plats

 
 
Ingen simning ännu på
en stund för mig...
 
Fortfarande förkyld och
med tanke på covid-19
är det bara att hålla sig
på sin kant helt enkelt.
 
Tur att jag i alla fall
orkar/kan ta en liten
promenad - solljus och
frisk luft får en att må
bättre trots allt!
 
Och på arbetsfronten
är nu en av två rapporter
klar, och så blev det även
klart att vi kan anställa
en assistent i ett av de
projekt jag är engagerad i.
 
Det kommer att underlätta
massor och få fart på
arbetet, sååå skönt!
 
Dessutom fick jag en
sneak peak på den film
jag medverkade i under
hösten, en bra film, men
jag kände knappt igen
mig själv...
 
Dagens sysslor består
i huvudsak av handledning.
 
Vi hade en bra avstämning
med vår doktorand nu på
förmiddagen inför hennes
slutseminarium.
 
Och nu på eftermiddagen
ska jag ha ett skypemöte
med en masterstudent
för att diskutera hennes
arbete.
 
Det känns som om bitarna
håller på att falla på plats,
så jag hoppas även att
det innebär att jag snart
är kry igen!
 
 



åsa säger

Skönt Du börjar hitta tillbaka och komma i balans.
kram

2020-03-16 @ 16:31:56
Znogge säger

Vilken segdragen bacill du har råkat ut för. Hoppas att den ger med sig snart.

Kram

2020-03-16 @ 17:38:04
URL: http://znogge.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: