Fylla påskäggen 🐣




Hemma igen från
stugan, då jag snorar
och hostar och fryser.
 
Istället nedbäddad
här hemma och 
fortsätter att tröst-
shoppa på nätet.
 
Nya löpskor, tights,
tröja och lite annat...
 
Och jag har även
klickat hem lite till
barnens påskburkar
och ägg.

Med tanke 
på covid-19 så vet
jag inte när jag åker
till stan nästa gång så
då är det perfekt att 
i god tid kunna
klicka hem det 
jag vill ha.
 



åsa säger

Gjorde ett försök att klicka hem från nätet, men avslutade då inget av det jag verkligen behövde fanns.
Nu var det på apoteket.se jag skulle shoppa så jo yes alvedon och d vitamin var helt slut liksom annat smått å gott jag brukar köpa på mig.

Krya på kram

2020-03-15 @ 16:13:03
Popprinsessan säger

Men galet vad långvarig din förkylning är! Men smart att nätshoppa lite - jag borde också börja kolla på påskprylar, det går ju snabbt nu!
Krya på dig nu hörrdu!

2020-03-16 @ 20:26:58
URL: http://www.popprinsessan.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: