Morgonpromenad till stugan

 

Drygt 22km och knappt
fyra timmars solig 
promenad så var jag
i stugan ☀️

 



åsa säger

Kan Ni inte köra ända fram eller ville Du gå?
Skulle aldrig få med mig varken J eller Elin på en sådan promenad.
kram

2020-03-21 @ 17:00:07
christin säger

Det var magiskt på Sallsjön också.

Svar: Ja det var det, då var det ni som var borta i rittan gissar jag? Vi åkte ner och hälsade på Sörells en sväng med skotrarna innan vi åkte hem till stugan igen och myste. Får verkligen hoppas på fler sådana här fina vårvinterdagar! KRAM
Therese Bjärstig

2020-03-21 @ 18:55:22
Popprinsessan säger

Det var en rejäl promenad! Men det ser mycket vackert ut!
Hoppas att du mår bättre nu!
Kram

2020-03-22 @ 12:04:50
URL: http://www.popprinsessan.se/
christin säger

Ja vi var vid rittan och drog storabbarn!! 8-)

En rökte vi igår och åt upp. Jag älskar fisk och har nu ätit abbarn 3 gånger sedan vi började fara iväg på fisketur.

Skönt att du har fått livet tillbaka!!

Svar: Ja, jag älskar också fisk, och rökt abbarn är svårslaget, riktigt vattnas i munnen på mig! Förstår att du njuter! :-)
Therese Bjärstig

2020-03-24 @ 08:28:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: