En ny laddning



Igår hämtade jag ut
en ny laddning Pringles.
 
Min beräkning att den 
förra omgången skulle 
räcka året ut gick om intet,
så när abstinensen 
slog till så då var det
bara att klicka hem
en ny omgång.
 
Klart att man måste
få ha laster!
 
Borde ha gett mig 
ut på en löptur ikväll med
tanke på min beställning,
men det blev en social och
corona säker promenad
med grannarna istället.
 
Väl hemma en varm 
dusch och sedan blir det
en tidig kväll, för jag är
alltid så sjukt trött på
torsdagar...
 
 
 



christin säger

Ha en fin helg med pringles och sköna promenader med grannar och hund och snön och skidåkning på TV....någon ljusslinga och gott älgkött och ett glas rött.......

Kramar!!

Svar: Ha, ha du känner mig Christin, nästan exakt så tänker jag mig helgen, även om det blir fläsklägg istället för älg iaf idag. Njut du med och ha det så gott <3 KRAM
Therese Bjärstig

2020-11-20 @ 20:24:41
Znogge säger

Vi har nog alla våra små laster men just chips är verkligen inte min :D Nu har du i alla fall att ta av!

Kram och god lördag!

2020-11-21 @ 10:51:40
URL: http://znogge.wordpress.com
christin säger

Jag älskar fläsklägg, synd bara att jag inte kan äta det så ofta nu för tiden och det jag saknar mest är att äta det "slamsiga" på läggen... Nu är det voffsingen som får njuta ensam...8-)).

En skön söndagspromenad har vi gjort voffsingen och jag. Inte klokt vilken skillnad det känns i ´kroppen och knoppen när man har varit ute en sväng.

Kramar!!

Svar: Jo nog hade det varit gott, så det var rejält surt att den inte var ätlig utan surnat, de hade nog missat hygien och rimning, blod i jacket i leden som stank, bläääää. OCh jag håller med dig om effekten på kropp och knopp av lite luft <3 KRAM
Therese Bjärstig

2020-11-22 @ 14:39:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: