Jular på...

 
I morse knatade jag
och hämtade ut Bogges 
adventskalender.
 
Och jag har även ägnat
mig åt att klicka hem
några julklappar.
 
För i morse när jag
öppnade dörrarna till
ungarnas rum så hade
de bytt till julsängkläder,
alla tomtar var framme 
och Luran hade till
och med klätt en 
julgran på sitt rum!
 
Kan väl inte annat 
än skratta och ta på 
mig ansvaret för att de
gillar julen så mycket.
 
Och nu när det är full
jul på deras rum funderar
jag faktiskt på att ta fram 
adventsstakarna...
 
 



Popprinsessan säger

Ha ha, men vad härligt! Jag väntar ett litet tag till men börjar faktiskt känna mig stressad över det här med barnens adventskalendrar.. Köpte en variant med små lådor och tänkte köpa lite blandat. Meeeen, nu ska vi ju inte besöka affärer i onödan och vissa sådana småsaker är svåra att köpa online... Behöver liksom springa på dem för att veta vad jag ska köpa! I-landsproblem deluxe! Får helt enkelt se hur jag löser det!
Sitter förresten nu och surfar efter lite nya juliga/vintriga kuddfodral :-)

2020-11-14 @ 14:28:43
URL: http://www.popprinsessan.se
Znogge säger

Visst är julen mysig och den känslan och glädjen har du delat med dig av till barnen. Här kommer ljusstakarna upp nästa helg för när köksrenoveringen kör igång kan jag inte pyssla med det.

Kram och ha en härlig lördag!

2020-11-14 @ 14:35:06
URL: http://znogge.wordpress.com
åsa säger

Jul jul strålande jul ;-)

Förra året blev en light jul och det funkade bra för mig :)

Du har verkligen fått de barn Du förtjänar <3 härligt att de anammat Din julglädje.

kram

2020-11-14 @ 21:51:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: