Maxad fredag

 
 
Vilken maxad fredag, både
lite puls i och med älgjakt, 
jobb, och 5K jogg på
lunchen innan mer jobb.
 
Livet blir sällan bättre!
 
Tacksamheten av att
ha en suverän vardag är
oändlig - men tros det 
lockar helgen och 
avkoppling med familjen.
 
 



christin säger

Njut av ledigheten med familjen hemma!

Jag hade + 3,2' när jag klev upp kl 6.45.... det kändes skönt när jag stod i morgonrocken och väntade på att Klinga skulle pinka färdigt men nog är det knepigt i mitten av november.

Ha en fin helg!!

Svar: Men nu tror jag vi får vår vinter, och inte mig emot, det blev ju ljusare nu när snön kom åter! Och i år ska jag försöka att nyttja skidorna lite mer än i fjol... Kram och ha en fin torsdag <3
Therese Bjärstig

2020-11-14 @ 07:40:22
Lena i Wales och Spanien säger

Härligt och positivt inlägg!
Dessutom fina vinterbilder här och i inlägg nedan.
Skön helg!

2020-11-14 @ 12:29:32
URL: http://lenaiwales.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: