Någon måtta...

 


Nä, någon måtta får det vara.
 
Kanske inte röda rosor,
men väl hyachinter dagen
till ära ❤️

Jag vägrar dessutom 
korv och makaroner och
gör en lyxig sallad med
mozarella och tryffelsalami.
 
Är det bröllopsdag så är det.
 
(Men maken har korv och
makaroner i matlådan, lovar 
att gottgöra det...) 🙈
 
 


Ett glas rött och 
mängder med oliver
var pricken över i:et.
 
Nu läxor och film 
med ungarna.
 
Dessutom kan jag delvis
andas ut då mitt svar från
mammografin kom åter och
jag hade inte tecken på 
bröstcancer 🙏🏼

Bara cellprovet kvar...
 
 
 
 
 
 
 



Lena i Wales och Spanien säger

Mycket väl värt att fira!

2020-11-18 @ 11:57:02
URL: http://lenaiwales.wordpress.com
znogge säger

Dubbel anledning då att fira!

Grattis och kram

2020-11-18 @ 12:06:12
URL: http://znogge.wordpress.com/
åsa säger

Jag fick två amaryllislökar i torsdags, den ena växer så det knakar medan den andra liksom är död... eller tar väldans god tid på sig att vakna.

Skönt med snabbt svar från mammografin.
Hur det än är så blir man orolig innan svaret kommer.

kram

2020-11-18 @ 15:11:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: