Panelhöna

Tänk om man varit ute och 
grillat korv istället för att micra pytt...
 
 
Idag är är jag panelhöna,
eller sitter i alla fall i expertpanel
som granskar ansökningar.
 
Kul, men intensivt. 
Vi har varit rätt ense i våra 
läsningar så här långt, men
det väntar några ansökningar
där vi gjort väldigt olika
bedömningar utifrån våra
olika kompetenser.
 
Nu ska jag snabbt svälja
pyttipannan jag värmt upp,
för endast en halvtimmes 
lunch innan vi kör igång igen!
 
 
 
 



Lena i Wales och Spanien säger

Låter intensivt, men också roligt, jag förstår dig.
Pyttipanna, inte helt fel.

2020-11-04 @ 14:04:15
URL: http://lenaiwales.wordpress.com
åsa säger

Senaste gångerna jag kommenterat här hos Dig har jag blivit anonym trots det står namn: åsa då jag skickar i väg kommentaren.
Jag vill gärna grilla korv :) däremot vägrar jag pytt i panna, blev bjuden på pytt spetsad med t-röd en gång i tiden ;-) när min far skulle fixa middag på traniga kök.
kram

2020-11-04 @ 20:02:20
Anonym säger

Hos CDON finns Harry Potter grejjer.
kram

2020-11-05 @ 13:51:28
åsa säger

Jo men yes då blev jag anonym igen... gör ett nytt försök.

2020-11-05 @ 13:52:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: