Inte grubbla

 

Hade hoppats kunna
jaga idag, men fortsätter
att ta det lungt...
 
Haft en natt med massor 
av grubblande om framtiden
men har kollat upp, pratat
och fixat idag. Så nu vet
jag hur jag vill ha det.
 
Bara att planera och
genomföra helt enkelt!
 
 

 

Jag roar mig annars 
med att bläddra i en
bok jag vann på 
Postkoden.
 
Åkte ju samma flyg
som kronprinsessan 
när hon vandrade i
Västerbotten.
 
Men mest lockar 
Rotvälta som verkar 
riktigt lovande.
 
Alltid kul då
den utspelar sig 
här i norr :-)
 
 



åsa säger

Cliffhanger eller... vad är på G som Du grubblar över?
Jag hoppas det är positiva nyheter... kram

2020-10-17 @ 17:07:44
Znogge säger

Det är ett steg i rätt riktning när man vet hur man vill ha det!

Kram

2020-10-17 @ 18:19:16
URL: http://znogge.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: