Redan tisdag...

 
 
Barnen konstaterar att
det redan är tisdag.
 
Veckan går minsann 
mycket fortare då det är
lov än när det är skola?!
 
Märkligt.
 
Och jag är böjd att 
hålla med, då detta är
en vecka med deadline för
mig att läsa ansökningar.
 
Då vill tiden inte riktigt
räcka till känns det som.
 
Men samtidigt så härligt
med lov, sovmorgon för
ungarna och lite guldkant
och mys så här på hösten
- det behövs för att orka
terminen/året ut!
 
I morgon hämtar mormor
och morfar upp barnen
för lite lov hemma i byn,
och så kommer de tillbaka
med dem på fredag.
 
Då maken åker till 
Stockholm torsdag och
fredag för koll av axeln så
bör jag få två dagar som
jag verkligen kan jobba
på ostört i min ensamhet.
 
Så betar jag bara av
det jag ska i tur och 
ordning så ska det inte
vara några problem
att hinna :-)
 
 
 
 
 



Znogge säger

En ledig vecka går alltid fort men man får försöka ta vara på dagarna så gott det går.

Kram och god tisdag!

2020-10-27 @ 11:18:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: