Augusti

 

Nu går vi in i augusti,
och min favoritårstid
närmar sig...
 
Men med det sagt så
går det utan tvekan att
njuta även i augusti.
 
För min del blir det en
månad som inleds med
semester, men även en tid
att återgå till efterlängtade
rutiner och vardag.
 
Redan nu försöker jag
återta träningsrutinerna
så gott det går, och det
blir nog fler vandringar 
då gårdagen råkade 
bli en som i år inte
var med i "vandra i 
Dorotea" utmaningen...
 
Så nytt försök i dag
om Luran hakar på 
trots missen igår 🙈
 


 

Även om det inte 
blev en kod på turen 
vi gick så fick jag ihop
tid till en vadringsutmaning
som Garmin hade,
alltid något :-)
 
 
 

På kvällen käkade 
vi middag med vänner
och hade det trevligt.
 
Jag fick dessutom mer
bubbel och en passande
lykta av Nina som ska få
följa med till stugan sen.
 
När gästerna avvikit 
blev det ett avsnitt till
av Siren som vi fastnat
för efter att jag sett att 
Linda/Candygirl med 
familj kikar på serien.
 
Så tack för tips!
 
Sedan blev det sängen
för att inte vara uppe allt
för länge och istället vakna 
någorlunda tidigt idag
söndag.
 
Dock har ingen annan 
i familjen anslutit än
så jag tar mig väl en
andra kopp kaffe framför
Nyhetsmorgon...
 
 
 
 



Lena i Wales och Spanien säger

Vad skönt att du har en veckas semester kvar, ta det lugnt och koppla av innan jobbet börjar igen!
Skön söndag!

2021-08-01 @ 10:10:59
URL: http://lenaiwales.wordpress.com
Znogge säger

Ja, nu är augusti här men jag hoppas att vi kan njuta av fler sköna sommardagar. Suga ut det sista av ledigheten...

Kram

2021-08-01 @ 13:44:17
URL: http://znogge.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: