Här och nu

 

Det har ekat tomt här,
då jag njutit av helgen
och varit närvarande
i stunden.
 
Dessutom retar jag
mig så på all reklam...
 
Men vad har jag 
pysslat med sedan i
fredags då?
 
Jo vi har klätt granen,
barnen fick bestämma 
och det blev rött, guld och
vitt som tema, så min loppade
julgransmatta kunde invigas.
 
Sedan har jag simmat, vi har
varit på kusinens fina Harry
Potter kalas. På vägen hem
hämtade vi upp mormor
som var med barnen lör/sön
då vi åkte till vänner på
glöggmys och midag.
 
Söndagen tillbringades
med mormor och morfar
och en hel del film/TV.
 
Igår var det ju lucia och 
jag hade kollega på besök.
Det blev även officiellt att
vi fått ett nordiskt projekt 
på 950 000 Euro över
tre år. Så nu vet jag
vad jag ska syssla med...
 
Men dagen ägnas till
fortsatt rättande av 
hemtentor!
 
 



znogge säger

Så skönt att du vet vad du ska göra några år framöver. Här går granen i rött och guld men julgransmatta hoppar vi över när vi har plastgran.

Kram

2021-12-14 @ 16:00:24
URL: http://znogge.wordpress.com
åsa säger

Än har vi inte tagit in någon gran.
Vi har typ en lika samma julgransmatta som Din loppade :D
Så skönt Du nu vet vad Du ska göra under ett par år.
kram

2021-12-14 @ 21:37:35
Lena i Wales och Spanien säger

Lycka till med projektet!

2021-12-15 @ 10:06:53
URL: http://lenaiwales.wordpress.com
Anonym säger

Lycka till med projektet!

2021-12-15 @ 10:07:11
Lena i Wales och Spanien säger

Jag råkade visst bli anonym i kommentaren ovan. Inte min mening.

2021-12-15 @ 10:07:56
URL: http://lenaiwales.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: