Kalender

 
 
I år har denna kalender
fått ligga kvar i lådan.
 
Inga lotter eller karameller.
 
Däremot har jag min Rituals
som gör det skoj att kliva upp
varje morgon, och barnen är
nöjda med sina.
 
Dessutom fick de var sin
chokladkalender, och så 
kunde jag inte hålla mig 
och köpte Radio och TV
kalendern med.
 
Inte för att ungarna ville 
ha, utan mest jag...
 
Jag har även börjat
lyssna/läsa en kalender
på storytel, men tiden 
räcker inte riktigt till
så jag får väl läsa ikapp
i helgen.
 
TV kalendern gillar vi,
men radion har vi ännu 
inte hunnit lyssna på...
 
Men än så lännge verkar
2021 vara ett bra kalenderår!
 
 



åsa säger

Du fortsätter att njuta av julen <3
kram

2021-12-02 @ 16:24:30
znogge säger

Här har vi bara en trisskalender vilket känns lite torftigt. Någon med innehåll hade inte varit fel alls. Hoppas du hinner lyssna ikapp.

Kram

2021-12-02 @ 17:37:40
URL: http://znogge.wordpress.com
T’ säger

Älskar Rituals! Hade älskat den kalendern! Men fick prioritera annat 😊

Svar: Ja jag tycker att den mindre ritualskalendern varit riktigt bra, faktiskt bättre än den stora dyra i fjol. Men jag saknar min YC kalender så nästa år kan det nog bli en sådan istället... Ha en fin tredje advent!
Therese Bjärstig

2021-12-02 @ 20:16:20
URL: http://nouw.com/thereselinneaa
Linda säger

Oj. Har ju glömt öppna idag... Måste åtgärdas!

2021-12-07 @ 22:01:44
URL: http://www.candygirl.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: