Lussebullar och examinationer

 

En mysig helg ligger bakom
oss och veckan har börjat
i racer fart...
 
Helgen bjöd på både
40-års firande och så 
bakade Luran supergoda
lussebullar.
 
Själv hade jag ont i öra
och frossa sön och mån,
men känner mig åter lite
piggare. 

Tur det då jag har 40
hemtentor som måste 
examineras. Det är inte gjort 
i en handvändning då de
är rätt omfattande och 
jag vill ge feedback...
 
Men nu väntar ett
programråd, så bäst att
koppla upp sig!
 
 



znogge säger

Fyrtio hemtentor rättas verkligen inte i en handvändning utan innebär ett omfattande arbete. Hoppas du känner dig bättre nu.

Kram

2021-12-07 @ 11:08:33
URL: http://znogge.wordpress.com/
åsa säger

Hejja Dig 🤗 Du verkar verkligen idag nte ta det lugnt så här i juletid… jag hoppas Du hinner ladda batterierna och känner Dig piggare nu
🤗

2021-12-08 @ 19:55:11
Popprinsessan säger

Men usch då! Hoppas du mått bättre idag!

2021-12-08 @ 23:11:05
Popprinsessan säger

Men usch då! Hoppas du mått bättre idag!

2021-12-08 @ 23:11:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: