Mjukstart

 
 
Det har medvetet ekat
lite tyst här.
 
Så lite datortid som
möjligt har jag haft i
samband med semestern
över jul och nyår för att
ladda om inför ett intensivt
arbetsår som innebär
ett nytt jobb och därmed
mer undervisning än
tidigare.
 
Nyår firades på bästa
sätt och barnen har varit
hos mormor och morfar
för lite jullov. De är där
ännu, och jag ska hämta
dem i samband med att
jag åker och grattar
mamma som fyller år
i dag.
 
Närmare minus 22 när
jag klev upp och rastade
Eroz, så idag håller han
mig sällskap inne.
 
Själv ska jag beta av
mailen, titta på några
ansökningar, pilla med
en artikel, handleda och
sedan ta tag i att läsa
kurslitteratur och snickra
ihop några föreläsningar
på temat förvaltning.
 
 
 



znogge säger

God fortsättning på det nya året. Blir en spännande början med nytt jobb.

Kram

2021-01-04 @ 09:38:51
URL: http://znogge.wordpress.com/
christin säger

God fortsättning!

Vi har också flyttat him idag efter lite semestertid på Tjärnmyra. Skönt att har stugan så nära...

Kram!!

Svar: Ja måste vara perfekt att ha så nära, och så el och riktig värme, det kan jag sakna vid stugan i Tjusjön denna årstid, men på sommaren är det bara idylliskt.. Ha en fin trettondag! KRAM
Therese Bjärstig

2021-01-04 @ 10:56:28
Popprinsessan säger

God fortsättning!
Det låter spännande med nytt jobb! Är ledig några dagar till även om jag betar av lite mail och annat ändå :-) Så är det ju när man är egen företagare.

2021-01-04 @ 12:35:55
URL: http://www.popprinsessan.se
åsa säger

Intressant och spännande med nytt jobb, blir det hemifrån eller kommer Du få lov att pendla?

Kyligt men ändå behagligt :) gillar ju högtryck bättre än lågtryck.

Frost får vara inomhus då han är så tunt klädd ;-)

kram

2021-01-04 @ 16:08:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: