Seminarier och uppsatser

 
 
Idag är det en intensiv men
rolig dag, då det vankas
examinerande litteratur-
seminarier för SYV studenter
på distans.
 
Dessutom har samtliga
studenter på VADMC som
jag haft lämnat in sina 
uppsatser idag.
 
Lite mer kaffe i 
blodomloppet så är jag
nu redo för runda två av
seminarier i eftermiddag!
 
Det ska bli skönt när
detta är i hamn och jag 
kan bocka av dessa två
kurser för att istället
starta upp två nya...
 
 
 
 
 
 
 



åsa säger

Såg Din kommentar hos Znogge å svarade Dig där:
Therese jag tror inte sopbilen kör enligt schema, inte hos oss i alla fall å jag tror att han Tommy som vanligtvis är ledig.
Vi har ju sammalika sophämtning.
Kram

Vet inte hur det gått för Er, har sopbilen varit förbi?

kram

2021-01-07 @ 14:50:28
znogge säger

Fullt upp med andra ord!

Kram

2021-01-07 @ 21:16:13
URL: http://znogge.wordpress.com/
Lena i Wales och Spanien säger

Vad är VADMC? Vad är SYV?
Intressant att följa dig i ditt jobb.
Skönt med helg nu!

2021-01-09 @ 12:17:55
URL: http://lenaiwales.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: