Snö och mer snö...

 

Det är exakt sådana 
här kalla, blåsiga,
mörka och snöiga 
vinterdagar som 
minnena från somarens
ljumma, ljusa och härliga 
sommarkvällar behövs
som bäst!
 
Torsdagen lider mot
sitt slut och det känns
fin att vara klar med 
alla granskningar, rättande
av tentafråga samt nu
"bara" ha kvar tre timmar
med EU föreläsning i
morgon innan det 
blir efterlängtad helg.
 
 



Znogge säger

Ja, nu känns det gott att tänka på varma och soliga sommardagar.

Kram

2021-01-21 @ 16:50:58
URL: http://znogge.wordpress.com
christin säger

JAAAA jag längtar också.

Så fint där är och jag känner hur mätt jag är efter att ha ätit god grillad mat.

Kram!!,

Svar: Precis, måste nog gräva fram grillen, blev så sugen på grillat nu! <3
Therese Bjärstig

2021-01-21 @ 18:23:08
åsa säger

Jag är less på all snö... till och med jag som gillar snö är fruktansvärt less, det är inte kul.

Fin sommarbild.

Idag är jag mest bara ledsen.

kram

2021-01-21 @ 20:11:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: