Knyta ihop och växla ner



Igår hade jag en 
effektiv och trevlig
arbetsdag.
 
Det mesta börjar vara
klart och redo för 
avslut eller inskick :-)
 
Dessutom en arbetslunch
med kollega som var så
trevligt efter detta Covidår.
 
Och som grädden på 
moset fick jag även 
massor av hemodlade 
gurka - så goda!!!
 
 

 
 
Barnen åkte till farmor
och farfar så det var bara
jag och M hemma till 
middag. Det fick bli 
rullader då jag kom på
att det var år och dag sedan
jag åt det sist. Så gott!
 
Och som tur var blev
det en matlåda som jag
nyss avnjutit ute i solen
på altanen.
 

 

Nu njuter jag med en
pod i öronen, underbart
ute - men nästan för varmt
om ni frågar Pricken...
 
Så hos honom lägger
jag in en kylmatta och
frusna små petflaskor.
 
Själv ska jag ta det lite
försiktigt och tassa in 
då min näsa blev rejält
bränd i lördags och nog
även den behöver lite
skugga.

Nu inväntar jag texter
från några kollegor som 
jag ska ägna eftermiddagen
och morgondagen till,
sedan SEMESTER!
 
 
 



Znogge säger

Så härligt att semestern väntar runt hörnet.

Kram och njut!

2021-07-01 @ 18:38:43
URL: http://znogge.wordpress.com
Lena i Wales och Spanien säger

Låter härligt!
Vilka poddar lyssnar du till? Har du lust att skriva några förslag på din blogg eller här? Jag lyssnar mycket på poddar och är intresserad av nya förslag.
Njut av din semester!

Svar: De poddar jag lyssnar på har varit Underbaraclaras framförallt, men även P3 Historia, sedan givet alla sommarpratare, lyssnade mer förr...
Therese Bjärstig

2021-07-03 @ 10:43:57
URL: http://lenaiwales.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: