TikTok, dusch, bubbel och intervaller

 

Troligen bland de
sista på bollen...
 
Men igår testade jag
att göra TikTok pasta 
till middag.
 
Superenkelt, vegetariskt,
och hela familjen gav 
rätten höga betyg som
en god vardagsmat!
 
 

 

Det förutsätter dock att
man gillar fetaost, tomater,
vitlök och basilika...
 
 

 
 
Igår invigde jag även
uteduschen på altan.
 
Superhärligt att kunna 
svalka sig när man sitter
och solar, efter en jogg 
eller när man klippt gräset!
 
 
 
 

Fortsatte att bli uppvaktad
med blommor och bubbel 
av både svärmor och andra
grannar - det verkar som
alla är på det klara med
att jag gillar bubbel 🤣
 
Av M fick jag en flaska som
jag suktat efter mest för 
dess utseende. 
 
En champagne som lagras
på havets botten och får 
sitt utseende därefter, tyvärr
också en säregen doft...
 
Men jag hoppas insidan
levererar!
 

 
 
I morse vaknade jag tidigt
och drack kaffe, sedan 
snörade jag på mig skorna 
för att ge mig ut och springa.
 
Blev ett uselt pass som
övergick till intervaller, men
känner mig ändå grym att
jag var ute redan innan 
klockan 06.00 och gjorde
mitt pass.
 
 
 

Nu en kopp kaffe till,
och så en helt oskriven
dag framför mig!
 
 
 



Znogge säger

Vi har inte testat än så ni är i gott sällskap. Nu är det nog bara vi kvar!

Kram

2021-07-30 @ 11:50:06
URL: http://znogge.wordpress.com
åsa säger

Inte testat s nej Ni är inte sist ;-)
Men Du vad fyller Du egentligen då alla verkar uppvakta Dig... och när fyller Du?
kram

2021-07-30 @ 19:09:05
Lena i Wales och Spanien säger

Vilken lustig flaska. Undrar hur champagnen smakar? Doften kan jag vara utan.

2021-08-01 @ 10:06:53
URL: http://lenaiwales.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: