Ett gott skratt



Efter en lång väntan så
dök äntligen två nya 
baddräkter upp som
jag beställt.
 
Ivrig att få inviga dem
klämde jag mig i dem.
Med betoning på just
klämde.
 
Familjen skrattade så
de kiknade, och liknelser
med kassler är det mest
rumsrena jag kan dela 
med mig av.
 
Var tvungen att kika på
storleken, jo det var L 
på dem och jag borde
kunna ha dem även om
jag är lite fluffig...

Snacka om deppande,
men då Luran nästan
kunde ha dem trots att
hon har XS så får jag väl
också dra på smilbanden.
 
Således blev det 1800m
iförd min gamla trotjänare
till baddräkt idag.
 
 
 
 
 



åsa säger

Men OJ var det nån felmärkning eller kanske barnstolen?
Men gott att få skratta 😜
Etta väder gör mig deprimerad 🙁
Snorhalt och verkligen lättföre 😜
Kram

2021-11-17 @ 14:16:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: