Klätt granen



Ja, idag har jag klätt
granen! Men till mitt försvar
så var det bara en liten 
gran i kruka från IKEA.
 
Den stora får vänta lite
till innan det kläs. Någon 
måtta får det vara även
på mig...
 
Anledningen till att den
lilla granen kläddes var att
jag fyndade så näpna mini
hängen på Kupan idag
för några ynka kronor.
 
Jag har haft en kanondag,
med tre intervjuer med 
kandidater för ett lektorat
där vi sakkunniga fick
stort utrymme.
 
En intervju med en journalist
på temat mångbruk har 
också hunnits med, och 
jag fick passande nog just
reda på att mångbruksfilmen
jag är med på ett hörn i 
vunnit ännu ett pris!
 
Tredje i ordningen och
nu blev det ett guld för Guld
och gröna skogar som filmen 
faktiskt råkar heta :-)
 
Publishingpriset var det som
filmen vann denna gång!
 
Och på tal om film,
nu bär det strax iväg mot
bion med Luran och svärmor
för en mysig biokväll.
 
Ha en fin onsdag!
 



Popprinsessan säger

He he, min mamma ringde mig tidigare i veckan och berättade att det kröp i kroppen på henne... De nyinflyttade grannarna hade satt upp stjärnor, ljusstakar och en GRAN. Mamma höll på att få panik :-D

2021-11-17 @ 20:02:32
URL: http://www.popprinsessan.se
znogge säger

Vilken bra dag det blev och en liten gran kan väl få passera ;-) Hoppas filmen utföll till belåtenhet!

Kram

2021-11-17 @ 21:44:18
URL: http://znogge.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: