Snön vräker ner

Snart börjar nedräkningen...

 
Här vräker snön ned,
så jag ska strax bylsa 
på mig och ge mig ut och
skotta lite...
 
Var uppe med tuppen,
snett efter fyra, och har
nu hunnit med flera 
koppar kaffe och är
snart klar med en första
examination av rapporter!
 
Skönt att få mycket 
gjort och ligga i fas :-)
 
Så för att vara en trött-
och tråk torsdag har denna
torsdag fått en rivstart!
 
 



Lena i Wales och Spanien säger

Jag fick uppleva lite snö när jag var i Uppsala, verkligen lite, som ett puder på vägen, men jag blev i alla fall glad. Förstår att det inte känns samma för dig, men skotta ger bra motion, kanske enda fördelen.
Skönt att få så mycket som möjligt gjort tidigt.
Sköt om dig!

2021-11-25 @ 11:06:41
URL: http://lenaiwales.wordpress.com
Znogge säger

Då är det verkligen vinter på gång hos er. Här är det som vanligt gråväder.

Kram

2021-11-25 @ 12:07:07
URL: http://znogge.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: