Tusental

Tände en ljusslinga i ungarnas Pippihus,
blev riktigt mysigt!
 
 
Några tusental i löneökning
blev det inte, utan snarare i
underkant enligt avtalet...
 
Men inget jag orkar orda 
om, utan konstaterar att jag
fortsätter att gneta på så
gott det går.
 
En ny ansökan gick in i dag
och pågående revidering 
av artikel har hunnits med
trots tre pågående kurser.
 
Kan inte göra så mycket mer 🤷🏼‍♀️
 
Hade även tänkt simma
långt i dag, minst 4800m.
 
Men det blev "bara" 3000m,
 jag fick så ont av simglasögonen.
 
Trots att jag hade två par med
och skiftade efter hälften 
ungefär.
 
Varje tusentals 
meter räknas dock och jag
kom över 30 000+ meter
även denna månad och har
nog 100 000m inom räckhåll
redan denna vecka!
 
Förutsatt att jag får vara kry
och inget annat kommer
ivägen...
 
Nu en kväll i vilans tecken,
jag behöver ladda batterierna
både bokstavligt och bildligt.
 
 



Linda säger

Vilket urcharmigt pepparkakshus. Behövde absolut belysas!

Svar: Ja, blev så mysigt och kul att de i år var relativt sams och fixade det HELT själva!
Therese Bjärstig

2021-12-02 @ 13:46:44
URL: http://www.candygirl.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: