Chokladmuffinsdagen

 
 
Igår var det visst choklad-
muffinsdagen, det finns
dagar för både det ena
och det andra...
 
Idag är det GT dagen 
exempelvis. Avstår nog
att fira den, men ungarna
fick iaf muffins igår.  

 
 
 
Själv köpte jag ett 
julmagasin. Förr köpte
jag dem alla, men i år
blir det nog bara detta
som jag ska bläddra 
någon sida i då och då.
 
Håller på det ännu, 
men då snö utlovas i 
eftermiddag kanske jag
får feeling och sätter mig
och bläddrar...
 
Jag har i alla fall ställt
in cyklarna för i år och
tagit fram spade, skyffel
och snöstyre så att vi
är redo för snön!
 
 
 
 



znogge säger

Vi firar långtifrån alla dagar men en chokladmuffins är ju inte fel. GT hoppar jag över.

Kram

2021-10-19 @ 09:47:47
URL: http://znogge.wordpress.com/
åsa säger

Redo för snöoväder är jag icke, men J skjutsade Elin till skolan idag då det sa skulle komma snö ❄️
Än har det inte kommit mer än lite, lite men vad vet jag hur det ser ut om en timme 🤔
Förr gjorde jag muffins typ varje vecka, nu händer det knappt varje kvartal…
GT hoppar jag över 😜
Ha en fortsatt fin tisdag 🤗
Kram

2021-10-19 @ 14:33:02
åsa säger

Redo för snöoväder är jag icke, men J skjutsade Elin till skolan idag då det sa skulle komma snö ❄️
Än har det inte kommit mer än lite, lite men vad vet jag hur det ser ut om en timme 🤔
Förr gjorde jag muffins typ varje vecka, nu händer det knappt varje kvartal…
GT hoppar jag över 😜
Ha en fortsatt fin tisdag 🤗
Kram

2021-10-19 @ 14:33:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: