Mojito och pomelo



Phu... vilken dag!
 
Trista besked och en
massa måsten. Men sakta
men säkert betar jag av
dem och i morgon hoppas
jag kunna spela in iaf någon
föreläsning...
 
Dagens guldkant var 
lunch på kåtan med M.

När han jobbar som han
gör så nöter vi inte allt
för mycket på varandra.
 
Och när barnen kom hem
från skolan så testade vi
Saturnus vinter mojito glögg.
 
Den var riktigt god!
 
Bogge som inte gillar 
glögg gav den till och
med tumme upp.
 
Några saffransmuffins
slank också ner.
 
 
 

På kvällsidan kom ett
mail och statusuppdatering
om en artikel som jag inte 
trodde det skulle bli något av,
men som nu ändå verkar
vara på god väg! 

Vi hämtade även upp 
Lurans burkar med knäcke,
kakor och godis som ska
delas ut till de som köpt...
 
Tänkte dö i soffan efter det,
men svärmor hämtade mig
så det blev lite kvällssimning.
 
Men nu är jag hemma igen
och ligger i soffan och ska 
återfå vätskebalansen 
(det är varmbad) genom 
att hinka vatten och 
kalasa på en pomelo.
 
 
 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: