Åren går...

 
 
Förr tyckte jag det var 
lite patetiskt med folk som
sa "det är på barnen man 
märker att åren går", men
det är ju så sant!
 
Tyckte nyss Bogge var
liten, men hips vips så
är han 12 år gammal!
 
 
 
 
Vi firade honom i morse 
med sång och paket i 
sängen och sedan 
god (och söt!) frukost 
innan skolan.
 
 
 
 
Senare ska jag hämta ut 
tårtor då vi ska fira honom
både ikväll och i morgon.
 
 
 
Och som traditionen 
varit i många år (dock är kortet
ovan inte från en födelsedag,
fel årstid om man kikar
ut genom förnstret), så önskar
sig födelsedagsbarnet
plankstek till middag!
 
 



Popprinsessan säger

Grattis sin sonen!
Visst är det som du skriver - jag kan inte fatta att jag har den dotter som är 16 år!! 16 liksom!!! Vi kom ju nyss hem från bb!!! Hon älskade nyss disneyprinsessor!
Hoppas ni får en riktigt trevlig födelsedagshelg!

2022-02-25 @ 14:11:20
URL: http://www.popprinsessan.se
Lena i Wales och Spanien säger

Grattis i efterskott!
Jag har följt dig så pass länge att jag tycker jag ser honom som liten också. Fast jag vet att det är fel.
Skön helg!

2022-02-26 @ 10:19:52
URL: http://lenaiwales.wordpress.com
znogge säger

Grattis till Bogge! Ja, tiden den går. Vilken god middag han satsade på :D

Kram

2022-02-27 @ 15:26:32
URL: http://znogge.wordpress.com
åsa säger

Grattis till Holger, hu je da mig så åren går... minns ju när han var liten, ja när både Elin & Svea var små.
Nu om corona nån gång tar slut/lugnar ner sig måste vi träffas... vi kan träffas mitt på hållet å ha picnic :)
kram

Svar: JA! Skrev just att vi måste ses, var på tok för länge sedan!
Therese Bjärstig

2022-02-27 @ 15:40:34
Linda säger

Ja tänk vad fort tiden ändå går. Jag förstår liksom inte att studenten närmar sig med stormsteg. Nu när det blir sportlov börjar det ju gå ännu fortare. Bara drygt 3 månader kvar av gymnasiet. jösses...

2022-03-04 @ 12:03:18
URL: http://www.candygirl.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: